Velkommen!

La din stemme bli hørt! Dette forumet er til for å stille spørsmål, dele ideer og løsninger og få nyttige ideer og inspill for alle som har en interesse i historie og samfunnsfag:

Forslag til forbedringer

mennesketmennesket Innlegg: 11
redigerte oktober 2015 i Mennesket.net
Kjenner du til ny forskning som krever at en tekst kanskje må skrives om? Har du funnet en feil eller noe som kan gjøres bedre? Er det noe som ikke fungerer i det heletatt? Si det her! Husk begrunnelse :) 

Kommentarer

• Hei! Jeg har lest deres artikkel Bakgrunn for første verdenskrig. God og informativ artikkel! Jeg synes ikke det kommer tydelig nok fram hvem som har skrevet teksten og når dem er publisert.
  • Hei, Solveig!
    Med unntak av et par blogginnlegg så er det jeg, Lars Terje Hellum, som har skrevet alt. Jeg har kjørt litt mitt eget opplegg på tross av programvaren og da mistet jeg navn på hovedartiklene, men jeg skriver mer om hvem jeg er på "om-mennesket.net"-siden.

Jeg har lagt til når hver artikkel sist ble endret nederst på hver side etter at et par andre har spurt om akkurat det samme. Jeg mener det er mest passende med sist oppdatert siden jeg i blant oppdaterer sidene når ny kunnskap dukker opp eller dårlige setninger må fikses :) 
Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.